Jak se prosadit na mimoevropských trzích? Pomůže projekt NOVUMM

středa, 10. května 2017

1000x1000-1494417054-veletrh-vystaviste-stanky-rozmaz-500

Účast na zahraničních veletrzích, kterou českým firmám pomáhá zprostředkovat státní agentura pro podporu exportu CzechTrade, může podnikům usnadnit vstup na světové trhy. Projekt NOVUMM umožňuje tuzemským společnostem prosadit se na veletrhy v Evropě i mimo ni.

„Jedním z prvotních problémů, se kterým se mohou firmy při vstupu na zahraniční trhy setkat, je nedostatek kontaktů a obchodních příležitostí. Díky projektu NOVUMM, jehož prostřednictvím jsme schopni malým a středním podnikům zajistit účast na zahraničních veletrzích, mohou tyto kontakty a příležitosti získat snadněji,“ říká generální ředitel agentury CzechTrade Radomil Doležal.

V rámci projektu je malým a středním mimopražským podnikům poskytována podpora do výše 80 000 korun, a to formou zvýhodněných služeb.

Firmy oproti předchozím projektům od agentury nezískávají přímo peněžní prostředky, ale služby - a to za nadstandardních podmínek. Jedním z předpokladů účasti je to, že se společnost finančně podílí na realizaci expozice – na evropských veletrzích jde o minimálně 50 procent, na veletrzích za hranicemi starého kontinentu pak o 30 procent z celkových nákladů.

Celý článek naleznete na stránkách businessinfo.cz

 

Zdroj: www.businessinfo.cz